Általános feltételek
Szavatossági jelzés
termékenként a csomagoláson van feltüntetve. Az árukat minden
esetben a szabványok, valamint a hazai forgalmazási elõírásoknak
megfelelõ minõségben szállítjuk. A
termékek rendeltetésszerû használatával összefüggésben társaságunk a
vonatkozó jogszabályokban rögzített esetekben és ideig szavatosságot
vállal a Vevõ részére történõ átadástól számítva.A garancia érvényesítés
feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata)
bemutatása.Kivételt képeznek ez alól, ahol eltérõ jelölést talál, vagy
külön garancialevéllel, jótállási jeggyel rendelkezik a termék, azokra
az ott megjelölt ideig és helyen a gyártó vagy importõr vállal
garanciát. Társaságunk a
vonatkozó jogszabályban rögzített garanciális szolgáltatásokat
biztosítja a kötelezõ jótállás körébe esõ termékek vonatkozásában az ott
meghatározott ideig. Természetesen postán
is visszaküldhető a termék "belföldi kísérőlevél postacsomaghoz" (zöld)
nyomtatvánnyal - bármelyik postán beszerezhető - postafordultával
küldjük az új terméket, vagy a szerviz állásfoglalását amennyiben a
termék nem hibás. Az utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem
fogadjuk el! A garanciális hiba esetén az oda-vissza szállítás
költsége a vásárlót terheli. Bruttó 3000
forint alatt nem vállalunk garanciát a termékre! Nyomtató
kellékekre vonatkozó jótállás A
nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási
kötelezettség alá! Ennek ellenére cégünk jótállást vállal az eredeti
kellékanyagokra az alábbiak figyelembevételével: A tonerek,
tintapatronok esetében hibás mûködésnél, szükség van egy "tesztoldal"-ra
amit a hibás patronnal nyomtattak! A terméket a próbanyomattal együtt -
bevizsgáltatás után - díjmentesen cseréljük. A bevizsgálás átlagos
idõtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap. Nem
cserélhetõ az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 75%-nál
alacsonyabb (25%-nál többet nyomtattak vele), ezt minden
esetben súly alapján is vizsgáljuk. Nem
minõsül garanciális problémának: Utángyártott tonerek,
tintapatronok esetében elõfordul, hogy nem helyesen jelzi a patron
telítettségét a nyomtató, de ettõl függetlenül a nyomtatás mûködik. (Ez
elsõsorban az új Epson nyomtatóknál merül fel). Kompatibilitások,
kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok
alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegûek, pontosságáért és az
ebbõl eredõ károkért felelõsséget nem vállalunk! Eredeti HP
kellékek esetén: A "HP kellékanyagokra vonatkozó
garanciális procedúra leírása" (www.hp.hu ) alapján kell eljárni. Vagyis a meghatározott szervizek
által kiállított szervizigazolás ellenében tudjuk csak cserélni a hibás
kelléket! Az igazolást a vásárlónak kell beszereznie tekintettel arra,
hogy szükség lehet a nyomtató beszállítására is. Cseregarancia: Téves
vásárlásra való hivatkozással csak eredeti csomagolású, bontatlan
terméket áll módunkban kicserélni! Elállás
joga A fogyasztó a
szerzõdéstõl 8 (nyolc) munkanapon belül indokolás nélkül
elállhat.Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben
részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával a vásárlástól
számított 8 (nyolc) munkanapon belül, (nyomtatókellékek esetén eredeti,
ill. bontatlan csomagolású termék esetén). A fogyasztó az elállás jogát
attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette,
szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerzõdést megkötötte. Az értékesítõ köteles a
fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésõbb az
elállást követõ 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. A fogyasztó
viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával
kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség
nem terheli. Az értékesítõ azonban követelheti az áru nem
rendeltetésszerû használatából eredõ kárának megtérítését. Nem gyakorolható az
elállás joga, olyan speciális igényû termék esetén, melyet külön
rendelésre gyártottak, importáltak. Felvilágosítás, speciális kérés és
esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevõszolgálatunkat.
|